FAQ

Collapsible content

Kuidas ma saan tellimuse eest maksta?

Meil on kolm maksevõimalust

  • Apple Pay or Google Pay
    Nende meetoditega saate kiiresti maksta. Eriti kui tellite nutitelefoni
  • Pay with a Bank Card
    Kaardi vormi peate täitma oma pangakaardi mandaadiga.
    Me ei salvesta kunagi sellist tundlikku teavet, nagu pangakaardid.
  • Pay with bank deposit
    Makske julgelt meie panga rekvisiitidega:
    CantataEE OÜ
    IBAN EE502200221085713492
    Ärge unustage Viiteväljal järjekorranumbrit ja määrake õige tellimuse väärtus.

Kust leida tellimuse infot?

Kui olete tellimuse edukalt tasunud ja teie makse kätte saanud, saate SMS-i. Leiad lingi, mis suunab teid Tellimuse lehele kogu vajaliku teabega.

Kogu teabe oma praeguste või varasemate tellimuste kohta leiate oma kontolt. Nii et ärge unustage registreeruda.

Millised saatmisviisid on saadaval?

Saad valida ainult Omniva kohaletoimetamise viisiks.

Kuidas seadistada tellimuse kohaletoimetamist?

Pärast tellimuse loomist suunatakse teid Tellimuse lehele, kust leiate Omniva vidina, kust leiate lähima postikaaslase.

Võite taotleda ka kullerit. Võtke meiega julgelt ühendust ja me aitame teid selle valiku tegemisel. Kohaletoimetamise tasu saab muuta, kui valite selle valiku!

Omniva tarne on saadaval ainult kolmes regioonis: Eestis, Lätis ja Leedus.

Mitu päeva tarne võtab?

Standardne tarneaeg Lätis, Eestis ja Leedus on 2-5 tööpäeva.

Kuidas ma saan ühendust, kui mul on probleem?

Kui teil on oma tellimusega probleeme, palun, kasutage ühte allolevatest valikutest:

saada e-kiri aadressile help@cantata.ee

kasutage vestlust (nupp paremas alanurgas)

kasutage Kontaktivormi

Kuidas ma saan raha tagasi?

Kogu vajaliku teabe meie tagasimaksepoliitika kohta leiate siit.

Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega julgelt ühendust.